آمار

947655
امروزامروز415
دیروزدیروز1046
این هفتهاین هفته5974
این ماهاین ماه25595
تا کنونتا کنون947655
آی پی شما54.158.252.131


فروش یعنی تبدیل(نہ)بہ(آرہ)

فروش یعنی تبدیل(نہ)بہ(آرہ)

 

 

 

❓با مشتریانی که حق با آنها نیست، چگونه رفتار کنیم؟

 

بخاطر داشته باشید، همیشه حق با مشتری نیست. برای حفظ سود کسب و کار خود و همینطور ازدیگاه دیگر برای حفظ سلامت شغلی و روانی خود، باید قادر باشید، مشتریان بد را بلافاصله تشخیص دهید و تا حد امکان از آنها فاصله بگیرید.

 

اگر مشتری شما به گونه ای رفتار میکند که این رفتار وی در یک فروشگاه قابل تحمل نیست، نهایت تلاشتان را به کار بگیرید تا آن

رفتار متوقف شود.

این سه راهکار میتواند در مواجهه با مشتریانی که حق با آنها نیست به شما کمک کند:

1- روابطتان را بر مبنای صبر، حوصله و لبخند نگه دارید. مودب باشید، سریع ، کوتاه و قدرتمند پاسخ دهید.

2- واکنش نشان ندهید. این نوع از مشتریان زندگیشان به واکنش بستگی دارد.

3- روی کار خودتان متمرکز باشید. روی کار خود متمرکز باشید تا مشتریان دیگر نیز به سراغ شما بیایند. به هیچ عنوان درصدد آزار مشتریان نباشید و به مشتریان امنیت بدهید.

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم.