استخدام کارشناس فروش

آمار

1261485
امروزامروز121
دیروزدیروز947
این هفتهاین هفته3437
این ماهاین ماه11512
تا کنونتا کنون1261485
آی پی شما54.224.118.247


مزایای تبلیغات محیطی و بیلبورد

Image result for ‫مزایای بیلبورد در تبلیغات‬‎

بیلبورد به تابلوی بزرگی گفته می‌شود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار صنعتگران و عرضه کنندگان کالا می‌گذارد و در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق می‌شود. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده‌ است که بر پایه‌های بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند.

Image result for ‫مزایای بیلبورد در تبلیغات‬‎

مزایای تبلیغات محیطی و بیلبورد

  • حضور دائمی و تکرار بیلبورد تبلیغاتی سبب ایجاد آگاهی سریع می شود.
  • حضور بلند مدت
  • بیلبورد برای مصرف کنندگان باعث شناسایی یک نام تجاری و وفاداری نسبت به آن می شود
  • پراکندگی حضور بیلبورد در سطح شهر امکان حضور یکپارچه ی محصول را با استفاده از انواع گوناگون تبلیغات محیطی فراهم می کند.
  • با گسترش و تکرار حضور تبلیغات محیطی بیلبورد می توان تبلیغات رادیو- تلویزیونی مطبوعاتی را به مقابل منازل و محل کار مخاطبین تغییر محل داد.
  • بیلبورد کارآیی ارتباط موثر با حذف عناصر زائد در یک هدف گذاری دقیق دمو گرافیک را دارد.

Image result for ‫مزایای بیلبورد در تبلیغات‬‎

  • تبلیغات محیطی به وسیله ی ارائه ی پیامی ساده و بسیار موثر، از در هم ریختگی و پراکندگی رسانه محافظت می کند.
  • قدرت تطبیق اعجاب انگیز رسانه ی محیطی، امکان استفاده ی موثر از این رسانه را در تکمیل کمپین های رادیویی، تلویزیونی و مطبوعاتی فراهم می کند.
  • امکان هدایت مستقیم مخاطبان به محل تبلیغ دهندگان و خرده فروشان، با حضور در کنار خیابان ها، جاده ها و محلهای فروش.
  • تسهیل در ایجاد موقعیت های فروش برای کالا و خدمات با ساخت یک برنامه ی یکپارچه ی تبلیغات نام تجاری.
  • ایجاد امکان یاد آوری به مصرف کننده درمورد یک کالا یا خدمت قبل از هر تصمیم گیری در محل های خرید.
  • تبلیغات محیطی پاسخ مستقیمی است به اطلاعات مورد نیاز مصرف کننده از جمله آدرس اینترنتی، تلفن و…
  • تبلیغات محیطی بیلبورد موجب افزایش آگاهی مردم نسبت به ورود یک محصول به بازار می شود.
  • با تبلیغات محیطی بیلبورد هدفمند در مراکز تصمیم گیری مشتریان را ترغیب می کند تا از محصولات و خدمات استفادهکنند.

 

بیلبوردها، محیط اطراف ما را احاطه کرده اند. ممکن است در طول یک هفته، صدها بیلبورد مختلف را اطراف خود ببینیم، اما تنها تعداد  اندکی از آنها در ذهن مان بماند. استفاده از تبلیغات محیطی به سبب سودی که دارد، به صورت فزاینده در حال رقابتی شدن است. اما باید بدانید که اصول استفاده درست از این رویکرد چیست. در زیر شش استراتژی برای این امر معرفی می شود که بیلبورد شما شانس بیشتری برای مورد توجه قرار گرفتن داشته باشد.

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم.