فیلم صنعتی

 

Image result for ‫فیلم صنعتی‬‎

فیلم صنعتی

فیلمی است که صنعت را به عنوان مخاطب اصلی آن هدف می گذارد. یک ویدیو صنعتی نوعی  فیلم حمایت شده (مانند فیلم آموزشی) است که اولویت عملگرا بر ارزش هنری است. در حالی که هدف اصلی فیلم آموزشی، اطلاع رسانی به مخاطبان است، هدف از یک ویدیو صنعتی می تواند بسته به مشتری متفاوت باشد.


یک ویدیو صنعتی ممکن است برای موارد زیر استفاده شود:

بازاریابی، ارتباط با مشتریان بالقوه ارزش خدمات یا محصولات.
مشتریان، مانند یک ویدیو که توضیح می دهد که چگونه از یک محصول استفاده کنید
جمع آوری پول، از جمله برای اطلاع دادن به سرمایه گذاران بالقوه در مورد شایستگی یک شرکت، یا تولید سرمایه برای یک خیریه.
شرکت ها، مانند یک ویدیو که چشم انداز مدیر عامل را با کارکنان خود به اشتراک می گذارد، یا یک ویدیو که کارکنان را از رفتار اخلاقی نامناسب هشدار می دهد.
فیلم های صنعتی به دلیل هزینه پایین تولید محتوای ویدئویی در بازار بیش از فیلم های صنعتی شایع شده اند.

ایجاد محتوا 
مانند تمام فیلم ها، فیلم های صنعتی از طریق مراحل توسعه، پیش تولید، تولید، پس تولید و توزیع می روند. در طول مرحله توسعه، یک حامی مالی یک شرکت تولید ویدیو را انتخاب می کند که به نظر آنها می تواند بهترین نیازهای خود را برآورده کند. تولید کنندگان فیلم های صنعتی می توانند نویسندگان فنی را استخدام کنند. این نویسندگان فنی تلاش می کنند اطلاعات فنی دشوار را از «متخصصان موضوع» به یک اسکریپت تبدیل کنند که برای یک مخاطب عمومی قابل درک است. به طور خلاصه، سایر شرکت های تولید فیلم صنعتی نیز هدف خاصی دارند که تهیه کننده، کارگردان و یا نویسنده در حال حاضر دارای تخصص است.  هنگامی که یک شرکت تولیدی قرارداد قراردارد، پروژه پیش تولید می شود، زمانی که این اسکریپت نوشته شده است، استعداد استخدام شده و مواد به دست آمده است. این عناصر فردی در هنگام تولید، هنگامی که یک دوربین فیلمبرداری استعداد را ثبت می کند و صدا توسط یک میکروفون ضبط می شود، استفاده می شود. در طول تولید پس از فیلم، فیلم از مرحله تولید به یک کل منسجم مونتاژ می شود. سرانجام محصول نهایی توزیع و نمایش داده می شود. اگر پروژه یک ویدیوی آموزشی بود، ممکن است ویدیو با محصول همراه باشد، بنابراین خریدار می تواند از آن به طور موثر استفاده کند. اگر پروژه یک ویدیو بازاریابی بود، می توانست به طور مستقیم به مشتریان بالقوه برای تشویق آنها برای خرید محصول ارسال شود. یا اگر محصول برای نمایشگاه طراحی شده باشد، ممکن است در نمایشگاه نمایش داده شود. استفاده از فیلم های صنعتی برای استفاده های سازمانی افزایش یافته است،  که نشان می دهد که ویدیو های صنعتی در آینده همچنان تولید خواهند شد.

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم.