ادمین

ساخت کلیپ برای اینستاگرام

برند خود را با ویدئو اینستاگرام گسترش دهید.و این کار را به راحتی انجام دهید. Biteable یک نرم افزار آنلاین وجود دارد.

به همین دلیل نیازی به بارگیری و نصب برنامه ای نیستید ، و اینکه خود را  آموزش های YouTube خسته نمی کنید.

Biteable  آماده ساختن فیلم های اینستاگرام در حد یک کلاه است.

اگر آنچه را مشاهده می کنید دوست دارید ، می توانید بعداً به یک حساب Premium افزایش دهید تا علامت را حذف کنید.

 

طراحی-پیج-اینستاگرام

 

انبوهی از گزینه ها

Biteable صدها صحنه اکشن متحرک و زنده را برای ایجاد ویدئوی اینستاگرام شما با مجموعه ای از سبک های مختلف برای انتخاب ارائه می دهد.

چیزی مناسب هر کسب و کاری وجود دارد.

نه تنها این ، بلکه کشیدن و انداختن این کلیپ ها در سازنده فیلم آنلاین Biteable’s و برش دادن آنها.

در اندازه مناسب نمی تواند ساده تر باشد. فقط چند دقیقه اضافی و یک حساب اینستاگرام نیاز دارید و در کمترین زمان بارگذاری می کنید.

 

الگوها برای روزها

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای اینستاگرام فیلم کوتاه بسازید،اما این معمولاً به معنای جستجوی اینترنت و تماشای صدها فیلم برای یافتن مطلبی است که دوست دارید.

تیم ما متشکل از کارشناسان ویدیوی اینستاگرام (که احتمالاً زمان زیادی را در اینستاگرام می گذرانند) بهترین ها را به دست آورده.

و آنها را به قالب های آماده استفاده برای شما تبدیل کرده اند. فقط متن را ویرایش کنید ، چند عکس مرتبط با مارک خود اضافه کنید .

 

از ویدیوهای اینستاگرام برای جلب مخاطبان عظیم استفاده کنید

اگر مشتریان شما در اینستاگرام گشت و گذار می کنند (که تقریباً مطمئناً این کار را می کنند)

ویدیو بهترین راه برای جلب توجه آنها است.

تصاویر می توانند کار را انجام دهنداما در حال حاضر بیشتر خوراک را تشکیل می دهند و از بین می روند.

به همین دلیل است که باید پیمایش را متوقف کنید و حرکت چشم نوازی را اضافه کنید .

با میلیون ها نفر دیگر وارد شوید

بیایید واقعیت ها را بررسی کنیم ۵۰۰+ میلیون نفر هر روز وارد اینستاگرام می شوند و وقت جدی را در آنجا می گذرانند.

در واقع،هر ساله مدت زمان تماشای فیلم ها ۸۰٪ افزایش یافته است.

واضح است که ویدئو در اینستاگرام بسیار سرگرم کننده است.

اکنون این زمان مناسب برای سوار شدن در بازاریابی ویدیویی اینستاگرام است.

اعم از تبلیغات ویدیویی در خوراک یا تبلیغات ویدئویی ، کسب و کارهای کوچک و بزرگ با استفاده از روش های مختلف تبلیغات اینستاگرام موفقیت زیادی کسب کرده اند.

از آن به عنوان پایه استفاده کنید

اگر می خواهید فیلم های اینستاگرام بسازید ، باید نام تجاری خود را به عنوان حضور در خود برنامه ایجاد کنید.

این به معنای داشتن صفحه ای فعال با ارسال های منظم است که باعث ایجاد ترافیک و مکالمه می شود.

بسته به نوع مشاغل خود ، هم اکنون می توانید یک فروشگاه آنلاین در داخل برنامه Instagram داشته باشید.

تا لینک کردن از ویدیوهای اینستاگرام شما را آسان کند.

همچنین می توانید از Instagram Stories به نفع خود استفاده کنید. از آنجا که آنها املاک و مستغلات اصلی را در بالای خوراک شما دارند ، می توانید مرتباً به روزرسانی کنید.

تا به مردم در مورد رویدادها ، فروش یا هر چیز دیگری که در حال حاضر با سبوس شما در جریان است ، اطلاع دهید .

 

ویدئوهای اینستاگرام خود را بالاتر از رقابت افزایش دهید

با بسیاری از راه های ساخت فیلم برای اینستاگرام ، چند نکته و ترفند جهانی وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید.

تا مخاطبان شما در کمترین زمان بر پست های شما دو ضربه بزنند.

 

رنگ کلیدی است

ما اشاره کردیم که ویدیو از خوراک اینستاگرام که بیشتر مبتنی بر تصویر است متمایز است.

اگربه اندازه رنگ اضافه کنید ، تأثیر آن بیشتر می شود. لازم نیست فقط یک پالت را روی صفحه پرتاب کنید

فقط به اندازه کافی برای جلب توجه اضافه کنید.

این برای متن شما نیز صدق می کند. از آنجا که فیلم های اینستاگرام به طور پیش فرض با صدا خاموش شروع می شوند.

مهم است که متن اولیه شما با نشاط و رنگ ظاهر شود.

به این ترتیب افراد از محل شروع کار درگیر می شوند و در چند ثانیه اول خلاصه ویدیوی شما را می گیرند.

 

آن را کوتاه و قابل هضم نگه دارید

یکی از بهترین نکات حرفه ای نگه داشتن سریع و تند و سریع آن است.

اینستاگرام همه چیز درباره محتوای سرگرم کننده است،بنابراین باید سعی کنید.

بیننده خود را در آن پنجره کوتاه قبل از اینکه انگشت خود را بکشید ، درگیر کنید.

آنها را با یک ویدیوی یک دقیقه ای که گرم شدن آن کمی طول بکشد برنگردانیدچ

ویک قانون خوب این است که آن را بین

۱۰ تا ۳۰ ثانیه به بالا نگه دارید.

برای محتوایی که به بیش از یک دقیقه زمان نیاز دارد یک مجموعه ویدیویی ایجاد کنید.

که بعداً آن را به قسمت یا قسمت ۶۰ ثانیه تقسیم کنید.

این یک روش عالی برای رشد و تعامل پیروان خود است.همانطور که آنها انتظار فیلم های آینده را دارند ،

آنها مرتباً به حساب اینستاگرام شما بازمی گردند تا داستان شما را مشاهده کنند.

 

 

 

 

 

 

از فیلم های انیمیشن یا سهام استفاده کنید

برای ساختن یک ویدیوی اینستاگرامی با تأثیر،نیازی نیست که یک مارک بزرگ باشید.

که سود زیادی را به دست می آورد. برای دستیابی به کیفیت یکسان

با هزینه ای ناچیز ، از تصاویر سهام و انیمیشن استفاده کنید.

 

اما چه کسی قرار است آن را کنار هم بگذارد؟

با سازنده ویدئو Biteable’s Instagram

می توانید این کار را از راحتی میز ، کاناپه یا حمام انجام دهید.

با داشتن یک کتابخانه عظیم از تصاویر سهام و انیمیشن های داخلی:

(برای شروع تنها چیزی که به آن نیاز دارید اینترنت است).

شما می توانید رنگ را ویرایش کنیدتصاویر و موسیقی متن فیلم دلخواه خود را اضافه کنید.

وصحنه ها را مطابق میل خود تنظیم کنید.

و از همه بهتردر عرض چند دقیقه ویدیوی خود را در اینستاگرام بارگذاری می کنید.

گشت و گذار در دفتر،استودیو،کارخانه یا انبار خود.دنبال کنندگان خود رابه یک تور شخصی ببرید.

تا ببینید چگونه و از کجا محصولات شما ساخته می شود.
معرفی کارمندان پیروان خود را به کارمندان و مدیران خود معرفی کنید.
رویدادهای ویژه طرفداران خود را به صحنه های شرکت یا سایر رویدادهایی که برند شما در آنها حضور دارد برگردانید.
در عمل کار کنید.

آموزشها

با  ویدئویی که اصول استفاده از محصول شما را توضیح می دهد  و مشخص میکندطرفداران خود را تشویق کنید.

خلاق بودن!با خنده دار کردن و سرگرم کننده ساختن آموزش های خود ، مخاطبان خود را درگیر خود کنید..

افکار نهایی

همانطور که مشاهده می کنیدانواع مختلفی از محتوای ویدئویی وجود دارد.

که می توانید برای افزایش میزان بازدید.ارتقا صفحه اینستاگرام خود و ایجاد یک استراتژی بازاریابی ویدیویی در اینستاگرام استفاده کنید.

 

نکات مهمی که باید بخاطر بسپارید:

با تعیین اهدافی برای ویدیوهای خود برنامه ریزی کنید برای تنظیم شات وقت بگذارید.

و سبک زندگی و آرزوهای پیروان خود را هنگام انتخاب نوع ایجاد محتوا در نظر بگیرید.

 

از دیگر خدمات هنر برتر می توان به تولید کلیپ های صنعتی و موشن گرافیک هم اشاره کرد.