نمونه کار تیزر های رئال-تصویربرداری شده
تیزر تبلیغاتی یکی از سخت ترین آیتم های تبلیغاتی می باشد ولی با وجود مخارج نسبتا بالای آن تاثیر به شدت زیادی دارد به همین دلیل است که کمپانی های بزرگ دنیا روی این موضوع سرمایه گذاری زیادی کرده و سعی می کنند محصولات و خدمات خود را از طریق یک تیزر چند ثانیه ای به مخاطبان معرفی کنند.
مزایای استفاده از تیزر:
۱- داشتن جذابیت ذاتی فیلم ، بازیگر ، رنگ و . . .
۲- داشتن جذابیت تصویر : در یک تیزر از المانهای مختلف تصویری استفاده می شود ، طوری که یک تیزر را می توان طوری ساخت که حتی بدون صدا هم جذاب باشد و اگر تلویزیون در حالت بی صدا باشد بیننده را ترقیب کند تا به سمت تلویزیون آمده و با اشتیاق آن را ببیند.
۳- داشتن جذابیت صدا : صدای تیزر که تشکیل شده است از صدا گوینده و موسقی و افکت صدا وقتی طوری انتخاب شود که در زهن بماند ، مخاطب حتی بعد از دیدن تیزر تا مدتها آهنگ و یا شعر تیزر ما در ذهن تکرار می شود
۴- قابلیت استفاده از شعر، موسقی و امثالهم که در تیزر های مخصوص تیزر ها کاربرد فراوانی دارد و بسیار موثر است
انواع تیزر:
اوج هنر برتر در سطوح مختلف قادر به ساخت تیزرهای مختلف می باشد.
۱-رئال : تصاویر با دوربین های مخصوص فیلمبرداری شده و به صورت خطی تدوین شده و در نهایت صدا گذاری می شود
۲- انیمشین : تیزر هایی که کاملا توسط نرم افزار های کامپیوتری نظیر تردی مکس یا افتر افکت و یا مایا ساخته می شود.در دو نوع دوبعدی و سه بعدی که قیمت نسبتا بالایی دارد
۳- تلفیقی : استفاده از تصاویر دوربین و انیمیشن که بسیار مرسوم است و تقریبا بخش عمده ای از تیزر های موجود به این روش ساخته می شود
جهت هماهنگی و ثبت سفارش از طریق شماره های درج شده در قسمت تماس با ما اقدام فرمایید.
نمونه کارهای اوج هنر برتر در بخش تیزر های تبلیغاتی
تیزر فوق مربوط به شرکت کاشی ارس می باشد
تیزر تبلیغاتی معرفی محصولات جایگزین ایزوگام
تیزر موزیکال رستوران که در سینمای در سال ۹۵ پخش شده است
تیزر انیمشین و موشن گرافیک شب یلدا
تیزر رئال پیتزا فلارد پخش شده در شبکه استانی اصفهان
تیزر رئال مربوط به کارخانه لبنیات پخش شده در شبکه استانی اصفهان
تیزر رئال معرفی رستوران
تیزر انیمیشن فست فود به همراه موزیک
تیزر انیمیشن تلفیقی و فکاهی رستوران
جهت مشاوره و استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۳۲۱۳۳۰۲۲ تماس حاصل فرمائید.
معمولا تیزرهای تبلیغاتی بین ۵ تا۵۰ ثانیه ساخته می شوند،مجموعه ای از تصاویر هدفمند که با ذهن مخاطب کاری می کند تا او به نقطه ای که ما می خواهیم فکر کند عوامل مختلفی در موفقیت یک تیزر اثر گذار هستند.
عوامل موفقیت یک تیزر را می توان اینگونه بیان کرد:
۱-خلاقیت در ایده پردازی و طرح اولیه
۲-نگارش فیلمنامه اولیه بر اساس اصول صحیح فیلم سازی
۳-استفاده از عوامل تولید حرفه ای مانند بازیگران، کارگردان تصویر برداران، طراح لباس و گریم
۴-تدوین حرفه ای و اضافه شدن آیتم های گرافیکی
۵-همراهی با موزیک مناسب و یا ساخت موزیک
۷-پخش مناسب و به جا در رسانه ای که هدفمند ارزیابی شده است.
دسته بندی تیزرهای تولید در هنر برتر
این سبک تیزر معمولا با استفاده از فیلمبرداری از محیط یا محصول مورد نظر ساخته می شود بعد از مرحله فیلمبرداری و تهیه فیلم های راش(خام) مراحل تدوین خطی و اضافه شدن آیتم های گرافیکی به همراه موسیقی این نوع تیزر ها نهایی می شوند.
معمولا این نوع تیزر ها مناسب معرفی مکانها مانند دستورانها، تالارها و یا محصولاتی که الزاما می بایست به بیننده نشان داده شوند مورد استفاده قرار می گیرد.
تیزرهای دو بعدی که با نام موشن گرافیک در بازار ایران معروف هستند ، با توجه به هزینه نسبتا مناسب و قابلیتهای داستانی و گرافیکی که دارند به شدت مورد اقبال واقع شده اند، موشن گرافیک درین درین و یا شکرستان را می توان از نمونه های بسیار معروف این نوع تیزر نام برد. در موشن گرافیک امکان داشتن چندین شخصیت به همراه داستانی واقعی یا خیالی وجود دارد که در صنعت تبلیغات از آن استفاده زیادی شده است
تیزر سه بعدی که با استفاده از نرم افزار های مایا و تردی مکس ساخته می شوند.هنر برتر قادر خواهد بود با استفاده از آخرین فن آوری های این عرصه داستانهای خیالی یا واقعی مربوط تبلیغات مشتریان خود را در قالب تیز های انیمیشن ارائه نماید. این تیزر ها معمولا با هزینه مناسبی تولید می شود به همین دلیل برای مشاغل کوچک و مواردی که هزینه کمتری مورد نظر سفارش دهنده می باشد بسیار راضی کننده است.
معمولا در یک تیزر تبلیغاتی از تکنیک ها و ابزارهای گرافیکی مختلفی استفاده می شود بنابراین ممکن است در یک تیزر از موشن گرافیک، انیمیشن سه بعدی، فیلمبرداری و عکاسی تواما استفاده شود که اعلب موارد این گونه هم هست.هنر برتر با توجه به رسالتی که در خود احساس می کند همیشه استفاده به جا از این ابزار آلات را مد نظر قرارداده است.
مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی در هنر برتر
گام نخست:ارتباط با سفارش دهنده و عقد قرارداد
- تعریف پروژه ساخت تیزر
- بررسی نوع محصول یا خدمات مورد نظر
- چگونگی پروژه جمع آوری ، شناخت ذهنیت کارفرما
گام دوم : آماده سازی طرح اولیه و سناریو و داستان
- آماده سازی طرح اولیه
- ایده پردازی خلاقانه
- نگارش سناریو
گام سوم : پیش تولید و تولید
- انجام مراحل پیش تولید (انتخاب لوکیشن، بازیگر، و.. )
- مشخص شدن روزها فیلمبرداری و سایر هماهنگی ها
- انجام فیلمبرداری، تدوین و صدا گذاری
گام چهارم : بعد از تولید
- آماده سازی و بازبینی نسخه اولیه و رفع موارد اصلاحی
- ارائه نسخه اولیه به سفارش دهنده
- آماده سازی برای پخش در رسانه مورد نظر
ساخت تیزر ویژه معرفی محصولات
ساخت تیزر ویژه فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری
ساخت تیزر مجتمع های صنعتی و کارخانجات بزرگ و کوچک
ساخت تیزر مجتمع های تفریحی توریستی ورزشی ، آژانس های مسافرتی ، هتل ها
ساخت تیزر سازمان های خدماتی و ادارات ، کارگزاری ها ، بانک ، بیمه و بورس
ساخت تیزر موشن گرافیک (بدون فیلمبرداری – تماما انیمیشن)
تولید تیزرهای نمایشگاهی ،تلگرام و اینستاگرام ، تلویزیون شهری
مشتریان ما