طراحی کاتالوگ فنی مهندسی
طراحی کاتالوگ فنی مهندسی
کاتالوگ قیر
طراحی کاتالوگ فنی مهندسی
stonre
طراحی کاتالوگ سنگ
کاتالوگ سنگ
طراحی کاتالوگ فنی مهندسی
طراحی کاتالوگ فنی مهندسی
طراحی کاتالوگ فنی مهندسی

طراحی کاتالوگ در اصفهان

طراحی کاتالوگ در اصفهان و سایر خدمات گرافیکی از خدمات شاخص هنر برتر محسوب می شود. اگر به دنبال یک مجموعه با تجربه و خلاق برای انجام خدمات تبلیغاتی خود هستید روی ما حساب کنید.

طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان
کاتالوگ چیست؟ کاتالوگ به کتابچه یا دفترچه ای گفته می شود که به شرح پتانسیل های یک مجموعه می پردازد در بیشتر مواقع کاتالوگها عکس محور هستند، یعنی فضایی که توسط عکسها گرفته می شود. نسبت به مقدار متنها خیلی بیشتر است این موضوع در بروشور دقیقا برعکس می باشد.
کاتالوگ ها در اندازه ها (A4-A5-A3-B4-50*35 ) و گرماژهای محتلفی(۸۰گرم تا ۳۵۰ گرم ) طراحی و چاپ می شوند.همچنین پس از چاپ خدمات پس از چاپ و جانبی بر روی آنها انجام می شود خدماتی مانند: روکش سلفون براق یا مات ، طلا کوب، برش و . . .
همچنین کاتالوگ ها در دو روش چاپ دیجیتال که معمولا برای تیراژ کم استفاده می شود و چاپ افست که برای تیراژ های ۱۰۰۰ عدد به بالا مورد استفاده قرار می گیرد.
جهت هماهنگی و ثبت سفارش از طریق شماره های درج شده در قسمت تماس با ما اقدام فرمایید.

برای استعلام قیمت چاپ و هزینه چاپ کاتالوگ تماس بگیرید.
با استفاده از چاپ دیجیتال و چاپ افست در کوتاه ترین زمان ممکن انواع کاتالوگ و بروشور قابل ارائه می باشد.

تعرفه قیمت کاتالوگ

همچنین با توجه به راحتی کار با کاتالوگ دیجیتال در قالب فایل PDF یکی از بهترین گزینه ها کاتالوگ دیجیتال می باشد که اخیرا با استقبال زیادی روبرو شده این نوع کاتالوگ از طریق موبایل و سایت و مواردی از این دست برای مشتری قابل دریافت می باشد.

طراحی کاتالوگ دیجیتال

طراحی کاتالوگ فنی مهندسی
کاتالوگ محیط زیستی
کاتالوگ رنگین ذوب
دنده تراش
مهندسی
طرح جلد
کاتالوگ سعیدیان
ما در چهار مرحله صفر تا صد تهیه یک کاتالوگ یا بروشور را انجام می دهیم

۱- تهیه اطلاعات اولیه و نیاز سنجی:

اطلاعاتی مانند متنها مربوط به فعالیتها و پروژه ها، و یا عکسهای مرتبط برای طراحی کاتالوگ و معمولا توسط سفارش دهنده تهیه شده و در اختیار هنر برتر قرار می گیرد. این اطلاعات ستون اصلی کار می باشد. که با کمک کارشناسان هنر برتر به شکل اتود اولیه بر روی کاغذ جانمایی می شوند. در این مرحله متون هر صفحه و عکسهای آن مشخص می شود، همچنین تعداد صفحات کاتالوگ تا حدود زیادی پیش خواهد شد.

۲- اصلاح اطلاعات :

با توجه به اینکه در بسیاری از موارد مشتری یا سفارش دهنده از تجربه کافی برای تهیه اطلاعات برخوردار نمی باشد، لذا کارشناسان هنر برتر اطلاعات اولیه ارسالی را اصلاح خواهند کرد، که شامل ویرایش متون ، ترجمه و جستجوی مجدد عکسها و در صورت نیاز عکاسی مجدد می باشد. تجربه نشان داده کاتالوگهایی که از عکسهای با کیفیت و حرفه ای برخوردار هستند، از اثربخشی چند برابری بهره می برند. همان طور که قبلا اشاره شد کاتالوگها عکس محور هستند و عکسها نقش مهمی در زیبایی و اثرگذاری آنها ایفا می کنند.

۳- طراحی و صفحه بندی:

بعد از تکمیل اطلاعات ، گرافیست های هنر برتر شروع به طراحی بخشهای مختلف کاتالوگ می کنند. مهمترین و اساسی ترین قسمت کاتالوگ صفحات جلد و پشت جلد آن می باشند و بعد از آن تمپلت صفحات داخلی که می بایست همه و همه هماهنگ و هم راستا باشند. پس از طراحی کامل ، طرح ها به تائید سفارش دهنده می رسد و برای چاپ آماده می گردند.

۴- چاپ و نظارت بر چاپ:

شروع مراحل چاپ و مراحل تکمیلی چاپ دارای حساسیت های خاص خود می باشد، کارشناس نظارت بر چاپ به تمامی این موارد دقت می کند، تا هماهنگی لازم برای تمامی موارد چاپی انجام شود. همچنین کارشناس ناظر بر چاپ به نوعی پل ارتباطی بین طراح و چاپخانه می باشد. پس از چاپ مراحل تکمیلی مانند سلفون روکش های مختلف و صحافی انجام می شود.و پس از پایان این مراحل کاتالوگ های بسته بندی شده و به سفارش دهنده تحویل می شود.

توضیح اینکه ممکن است شما به طراحان زیادی دستیابی داشته باشید ولی هنر برتر انحصارا در تهیه و تولید کاتالوگ های مهندسی فعالیت داشته زمینه های مثل ذوب، برق ، اتوماسیون، مکانیک، طراحی مهندسی، سنگ و معدن و بازرگانی و انواع دیگر کاتالوگ های فنی ، امیدواریم شما هم به جمع مشتریان همیشگی ما بپوندید.

 

چاپ افست هنر برتر
کاتالوگ آزمایشگاهی
کاتالوگ شیمی
طراحی کاتالوگ فنی مهندسی
دستگاه نویز پروداکشن
طراحی کاتالوگ فنی مهندسی
کاتالوگ فنی نویز
طراحی کاتالوگ فنی مهندسی
طراحی کاتالوگ فنی مهندسی
طراحی کاتالوگ فنی مهندسی

برای سفارش طراحی با شماره ۰۹۱۳۲۱۳۳۰۲۲ تماس حاصل فرمایید.

طراحی کاتالوگ در اصفهان ، برای اینکه یک کاتالوگ با کیفیت داشته باشید، باید پارامترهای مختلفی را مد نظر قرار دهید. مواردی مثل طراحی خوب،  مدیریت تولید محتوای کاتالوگ و چاپ کاتالوگ که با کیفیت بودن آن از مهمترین پارامترهای مد نظر می باشد،  ما در کانون آگهی و تبلیغات هنر برتر با سابقه ۱۵ ساله و اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سال‌های سال است ،که در تولید و طراحی بروشور در اصفهان و کاتالوگ های تبلیغاتی ،تجاری بازاریابی و موارد دیگر فعالیت داشته ایم.

برای این که بتوانید با کاتالوگ خود بر مخاطب و مشتریان خود تاثیر گذاری مفید و به ویژه ای داشته باشید. یکی از مهمترین مواردی که می بایست رعایت شود ، استفاده از عکس هایی است که در کاتالوگ  درج می کنید،  بهتر است این عکس ها را از طریق عکاسی و عکسبرداری از محصولات و یا لوکیشن‌های خود تهیه کنید، در صورتی که این کار برای شما قابل انجام نیز می توانید، از سایت های فروش عکس ، تصاویر مورد نظر را خریداری و در کاتالوگ خود استفاده کنید. البته بهتر است این کار با نظر کارشناسان هنر برتر انجام شود چرا که موارد بسیار دقیقی را می بایست رعایت کنید.(دیزاینر کاتالوگ)

در بسیاری از مواقع کسانی که به ما مراجعه می کنند، اطلاعات و عکس های خود را در فایل ذخیره کردند ، اما موضوع بسیار مهم این است که آیا اطلاعاتی که در کاتالوگ قرار است ،درج شود آیا در حوصله مشتری می گنجد و یا اینکه تنها برای سفارش دهنده جذاب خواهد بود، این مسئله ، مسئله بسیار مهم و حائز اهمیتی می باشد. حتماً مطالب کاتالوگ با نیاز مخاطب همراه و همگام باشد. چه بسا متون بسیار زیادی که در کاتالوگ استفاده می شود و هیچ زمانی خوانده نشده و فقط پرکننده صفحه خواهد بود بهتر است کاتالوگ ها تعداد عکس زیادی داشته باشند و هر عکس مفهوم زیادی را به مخاطب القا کند چرا که چشم مخاطب همواره عکس ها را دنبال می کند. در درجه بعدی جداول ، جداول فنی و چارت های مرتبط با شغل شما می تواند برای مخاطب جذاب و چشم نواز باشد.

اگر بتوانیم در کاتالوگ به معرفی شرکت خود به صورتی که به جزء جزء روند کار و یا روند ارائه خدمات یا محصول اشاره کنید، بسیار مورد پسند واقع خواهد شد، این موضوع را فراموش نکنید، که کسی که کاتالوگ شما را در دست دارد ،خواه‌ناخواه میخواهد ،از کار شما سر در بیاورد و این چه بهتر است که شما سرنخ را به او بدهید، تا بتواند شما را دنبال کند، مثلاً عکس های پرسنل خود ، نمایشگاه های که شرکت کرده اید ، عکس های داخلی از شرکت یا لوکیشن خود و در کل اطلاعاتی که مخاطب بتواند بیشتر و بیشتر با شما آشنا شود در قسمت درباره ما بیاورید.

نکته دیگری که در طراحی کاتالوگ می‌بایست  مورد نظر باشد استفاده صحیح از رنگ ها و پتانسیل های گرافیکی آن شرکت می باشد.

پس از تهیه کاتالوگ و طراحی فایل های مربوطه می بایست ،به موضوع چاپ اهمیت بدهید. (چاپخانه خوب در اصفهان)در هر صورت مسئله چاپ بخش عمده‌ای از یک کاتالوگ با کیفیت می باشد. جنس کاغذ جنس روکش کاغذ نوع صحافی کاغذ و استفاده صحیح از خدمات پس از چاپ مانند صحافی، یووی موضعی ،طلاکوب، نقره کوب، رنگ پنجم و یا ششم و مواردی از این دست در تهیه کاتالوگ بسیار حائز اهمیت است. فراموش نکنید مسئله چاپ در اصفهان نکته بسیار مهمی است چه بسا طراحی کاتالوگ در درجه عالی باشد ولی در مرحله چاپ این موضوع تحت تاثیر قرارگرفته و در نهایت خروجی قابل قبولی به دست نیاید.

کاتالوگ
طرح داخلی
کاتالوگ

اصلی ترین تفاوت بروشور و کاتالوگ این است که بروشور یک سند چاپ شده و کوتاه است. این دفترچه شامل مواد توصیفی یا تبلیغاتی است. و کاتالوگ سند یا کتابی است که حاوی اسامی، محصولات یا کتاب ها به صورت لیست بندی شده است.

کاربرد بروشورها و کاتالوگ ها در شرکت تبلیغاتی  نیز هست. بیشتر افراد زمانی که صحبت از بروشور یا کاتالوگ به میان می آید احساس سردرگمی می کنند زیرا هر دوی این موارد اطلاعاتی را در مورد محصولات شرکت، خدمات، هتل ها، مراکز خرید در اختیار مشتری قرار می دهند. بین بروشور و کاتالوگ تفاوت بسیار ظریفی وجود دارد . یک بروشور نشری است که حاوی یک صفحه تاشو یا صفحات متعددی است که به هم چسبیده شده اند.

از بروشورها عمدتا برای مقاصد تبیلغاتی استفاده می شود. تاریخ انتشار اولین بروشور به اوایل سال ۱۷۴۸ بر می گردد. بروشور از یک کلمه فرانسوی  گرفته شده است که به معنای دوختن می باشد. بروشور یک کتاب نازک و کوچک یا مجله ای است که معمولا تصاویر و اطلاعات زیادی در مورد محصولات، مکان ها و غیره دارد. این کتاب نازک معمولا یک صفحه ای یا سه صفحه ای است که می توان آن را به آسانی در همه جا پخش کرد. از این آیتم ممکن است برای تبلیغ محصولات جدید، موقعیت ها، مراکز خرید، رویدادها و هتل ها استفاده شود.

بروشور باید بسیار جذاب طراحی شود تا بتواند با یک نگاه، مشتری را به خود جلب نماید. امروزه الگوها و طرح های متنوعی  در بروشورها به کار می رود. می توان آنها را به شکل مجله ، بروشورهای کارت پستالی یا بروشورهای سه لت طراحی کرد. از سوی دیگر کاتالوگ،لیست محصولات یا خدمات موجود برای فروش با توضیحاتی در مورد قیمت و سایر مشخصات آن است که به عنوان یک سند چاپی یا سند الکترونیکی در اینترنت یا بر  روی سی دی عرضه می شود. کاتالوگ یک سند یا کتابچه ای است که حاوی لیست مرتب شده از نام ها، محصولات یا کتاب ها می باشد. هدف از ایجاد کاتالوگ چیزی جز فروش محصولات یا خدمات به مشتری نیست.(اگر به دنبال یک چاپخانه خوب در اصفهان هستید حتما با ما مشورت کنید)

این کاتالوگ ها معمولا حاوی اطلاعات ساده ای در مورد چیزهای خاصی هستند که از یک یا دو جمله تشکیل شده اند. آنها حاوی اطلاعاتی هستند که به مشتری کمک می کند محصولات یا خدماتی را به آسانی خرید کنند. کاتالوگ ها می توانند دانش مختصری در مورد محصول خاصی را به مشتری بدهند تا آن را به خوبی بشناسند و انتخاب خوبی به هنگام خرید داشته باشند. طراحی و رنگ آمیزی کاتالوگ ها باید عالی باشد تا بتواند نظر مشتری را به خود جلب کند. اساسا، بروشورها به عنوان یک رسانه برای پر کردن خلا بین شرکت و خواننده عمل می کنند. طراحان نیز باید با انتخاب درست گرافیک و کلمات، به دنبال روش موثر برای آگاهی بخشیدن به خوانندگان در مورد شرکت باشند. کاتالوگ ها معمولا حاوی اطلاعات گسترده ای از محصولات هستند.

ساده
شیر
کاتالوگ مهندسی

کاتالوگ یک کتابچه یا بروشور است که لیست محصولات یا خدمات یک شرکت یا سازمان را ارائه می‌دهد. کاتالوگ‌ها معمولاً شامل تصاویر، توضیحات و قیمت محصولات یا خدمات هستند. آنها اغلب برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می‌شوند.

کاتالوگ‌ها می‌توانند به شکل چاپی یا الکترونیکی باشند. کاتالوگ‌های چاپی معمولاً از کاغذ با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و تصاویر و متنی با کیفیت بالا دارند. کاتالوگ‌های الکترونیکی معمولاً به صورت فایل‌های PDF یا سایر فرمت‌های دیجیتالی ذخیره می‌شوند.

کاتالوگ‌ها می‌توانند برای اهداف مختلفی استفاده شوند، از جمله:

  • ارائه لیست محصولات یا خدمات یک شرکت یا سازمان
  • تبلیغات و بازاریابی محصولات یا خدمات
  • کمک به مشتریان در تصمیم‌گیری خرید
  • ارائه اطلاعات در مورد شرکت یا سازمان

کاتالوگ‌ها یک ابزار مفید برای کسب‌وکارها هستند. آنها می‌توانند به شرکت‌ها کمک کنند تا محصولات یا خدمات خود را به مشتریان بالقوه معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند.

در اینجا چند نکته برای طراحی یک کاتالوگ موثر آورده شده است:

  • اهداف کاتالوگ خود را مشخص کنید. چه چیزی می‌خواهید با کاتالوگ خود به دست آورید؟
  • مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. کاتالوگ شما باید برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد.
  • اطلاعات ضروری را ارائه دهید. کاتالوگ شما باید اطلاعات کافی در مورد محصولات یا خدمات شما ارائه دهد تا مشتریان بالقوه بتوانند تصمیم‌گیری خرید بگیرند.
  • از تصاویر و متن جذاب استفاده کنید. کاتالوگ شما باید چشم‌نواز و خوانا باشد.
  • از طراحی و قالبی استفاده کنید که حرفه‌ای و مناسب باشد.
  • کاتالوگ خود را به روز نگه دارید. کاتالوگ شما باید همیشه به‌روزترین اطلاعات را در مورد محصولات یا خدمات شما ارائه دهد.

با رعایت این نکات، می‌توانید یک کاتالوگ موثر طراحی کنید که به شما در رسیدن به اهداف تجاری خود کمک کند.

بروشور و کاتالوگ هر دو ابزارهای تبلیغاتی هستند که برای ارائه اطلاعات در مورد یک شرکت یا سازمان استفاده می‌شوند. با این حال، تفاوت‌های کلیدی بین این دو وجود دارد.بروشور معمولاً یک سند کوچکتر از کاتالوگ است که شامل اطلاعات کلی در مورد یک شرکت یا سازمان است. بروشورها معمولاً برای اهداف آگاهی‌بخشی یا بازاریابی استفاده می‌شوند.کاتالوگ معمولاً یک سند بزرگتر از بروشور است که شامل اطلاعات جامع در مورد محصولات یا خدمات یک شرکت یا سازمان است. کاتالوگ‌ها معمولاً برای اهداف فروش و بازاریابی استفاده می‌شوند.

در اینجا چند مثال از نحوه استفاده از بروشور و کاتالوگ آورده شده است:

  • یک بروشور می‌تواند برای معرفی یک شرکت جدید به مشتریان بالقوه استفاده شود.
  • یک کاتالوگ می‌تواند برای ارائه لیست محصولات یا خدمات یک شرکت به مشتریان بالقوه استفاده شود.
  • یک بروشور می‌تواند برای تبلیغ یک رویداد یا فروش استفاده شود.
  • یک کاتالوگ می‌تواند برای ارائه اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات خاص استفاده شود.

انتخاب اینکه از بروشور یا کاتالوگ استفاده کنید به اهداف و مخاطبان هدف شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید اطلاعات کلی در مورد یک شرکت یا سازمان ارائه دهید، بروشور یک گزینه خوب است. اگر می‌خواهید اطلاعات جامع در مورد محصولات یا خدمات ارائه دهید، کاتالوگ یک گزینه بهتر است.

دیگر خدمات ما در گروه گرافیک، طراحی و نظارت بر چاپ:

به زودی اطلاعات تکمیلی در خصوص بسته بندی و طراحی جعبه درج خواهد شد.
جهبه محصول خوشکل

طراحی جعبه در اصفهان

تماس با ما

نظرات یا سوالات خود را از این طریق ارسال نمائید. یا با شماره ۰۹۱۳۲۱۳۳۰۲۲ تماس بگیرید.