ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

در بسیاری از مواقع وقتی یک تیزر تبلیغاتی برای برند یا کسب و کاری ساخته می‌شود، مشاهده می‌شود که بازخورد مورد نظر را ندارد اما دلیل آن چیست؟ در هنگام ساخت یک تیزر تبلیغاتی می‌بایست به نکات بسیار مهمی توجه کرد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به مخاطب شناسی و یا مشتری شناسی اشاره نمود. اگر بدانیم برای چه جامعه‌ای آماری می‌خواهیم تیزر یا آگهی تبلیغاتی بسازیم خیلی بهتر و حتی آسان‌تر می توانیم آن تیزر را تولید کنیم تیزرهای تبلیغاتی ذاتا جذابیت‌های خاص خود را دارند اما نباید فراموش کنیم که قبل از ساخت یک تیزر تبلیغاتی از خود بپرسیم این تیزر برای چه هدفی در حال ساخت است آیا جلوه‌های بصری و نوع فیلمبرداری و صدای گوینده برای پوشش دادن اهداف اصلی تیزر کافی است؟

به طور کلی اگر بخواهیم ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی را بیان کنیم می‌باید به ترتیب به این موارد اشاره کنیم: در ابتدا می‌بایست مطمئن شویم که تیزر ما از یک فکر قوی و جدید و نو و حتی خاص و به طور کلی ایده ای عالی برخوردار است بعد از اینکه مطمئن شدیم تیزر دارای هدف و ایده قوی است می‌باید از برخوردار بودن جذابیت‌های ظاهری، بصری و گرافیکی آن مطمئن شویم چرا که یک ایده خوب هر چقدر که دارای پتانسیل جذب بالایی باشد اگر به شکل خوبی اجرا نشود نمی‌تواند حق مطلب را ادا کند ، همچنین مخاطب ما از یک تیزر تبلیغاتی انتظار چند ثانیه اکران را دارد و در چند دقیقه تحمل دیدن آن را ممکن است نداشته باشد و دقت لازم را در دیدن آن ندارد. مسئله بعدی توجه به نیاز مخاطب است و نه نیاز کارفرما تنها مسئله‌ای که لزومی ندارد به آن پرداخته شود سلیقه کارفرما و سفارش دهنده است ، می بایست فکر خود را باید روی مسئله سلیقه و نظر بیننده متمرکز کنیم، با توجه به اینکه انسان همیشه کنجکاوی را دوست دارد بهتر است در تیزر نوعی ایهام ایجاد کنیم علامت سوال ایجاد کنیم و به شکلی کاری بکنیم که مخاطب کنجکاو شود ما را دنبال کند پس از همه این‌ها نوبت به نوع ساخت گرافیک تیزر می‌رسد یک تیزر باید از آخرین سیستم‌های گرافیکی، فیلمبرداری، تری دی، بهترین بازیگران هنروران، گویندگان و  هویت بصری مناسب استفاده نماید تا بتواند مطلب خوب را به بهترین شکل انتقال دهد.

ما در کانون آگهی و تبلیغات هنر برتر یک تیم کوچک با عملکردی بزرگ داریم تا بتوانیم خلاقیت ایجاد کنیم، محتوی صحیح ایجاد کنیم، می خواهیم از تمام کلیشه ها و تکرارها جدا شده تا برای خود و دیگران مفید باشیم، اگر به دنبال یک تیم پویا و حرفه ای در اصفهان هستید حتما با در تماس باشید.

امکانات ما شامل این موارد است:

دارای تیم مجرب ایده پردازی و اتاق فکر پویا و مشاوران حرفه ای
دارای تیم چاپ و حرفه ای از بهترین تصویربرداران شهر اصفهان
دارای استدیو کروماکی برای ویدئوهای خاص و جلوه های ویژه
دارای بهترین و به روز ترین امکانات تصویر برداری

قیمت ها در انتهای صفحه قابل مشاهده است

تیزر رئال با فیلمبرداری از محیط

تیزرهای رئال به کلیپ های گفته می شود که با استفاده از فیلمبرداری از محیط واقعی انجام می گردد ممکن است در این فیلم ها از بازیگر یا هنرور نیز استفاده شود. ما تلاش می کنیم از بهترین سیستم های فیلمبرداری در این کار استفاده نماییم.

تیزرهای موشن گرافیک یا انیمیشن های دو بعدی با توجه به جذابیت ها و خلاقیت های نهفته در این نوع کار باعث می شود تا مخاطب سریعا با این کلیپ ارتباط برقرار کند و البته قیمت مناسب این نوع انیمیشن از دیگر محاسن آن می باشد.

برای تیزر افتتاحیه و گزارش تصویری کوتاه از حضور شما شرکت های در نمایشگاه این نوع کلیپ همزمان با برگزاری نمایشگاه تولید می شود، البته برای هر اونت یا رخداد یا رویدادی این نوع تیزر مناسب است تا افراد مورد نظر از زمان و مکان با خبر شود.

روینین

تیزر های صنعتی به نمایش یک دقیقه ای از یک شرکت صنعتی یا روند خط تولید صنایع خاصی می پردازد با توجه به صنعتی بودن استان اصفهان و  وجود صنایع مختلف ما در انجام این نوع پروژه ها ید طولایی داریم. فیلمبرداری هوایی از دیگر خدماست

ساخت تیزر در تبلیغاتی در اصفهان با یه عالمه ایده های ناب و ترند رو با ما تجربه کنید!

 در یک دقیقه یا کمتر از آن تمام محصولات و مزایای خود را به مخاطبان معرفی کنید، تیزرهای تبلیغاتی با استفاده از موزیک، صدای گوینده و فیلمبرداری از موضوعات مورد نظر از جذابیت بسیار بالاتری نسبت به بقیه انواع تبلیغات برخوردار هستند.ما همه چیز را در نظر گرفته ایم ، از صفر تا صد تولید یک تیزر تبلیغاتی یا کلیپ تبلیغاتی در هنر برتر انجام می شود. هنر برتر یکی از کانون های تبلیغاتی در اصفهان می باشد که سعی کرده تا سرویس های کامل ویدیویی را به شکل حرفه ای ارائه نماید.

 سفارش تیزر حرفه ای خود را به ما بسپارید و بیشترین تاثیر را بر جمعیت هدفتان بگذارید.

 تیزر تبلیغاتی حرفه ای برای کارخانه ها ،شرکت ها ،کلینیک ها فروشگاه ها، نمایشگاه ها و هر گونه کسب و کار تجاری با به‌روزترین و کامل ترین تجهیزات حرفه ای سینمایی و تیم کاربلد و مجرب و البته خروجی های مختلف متناسب با بودجه شماست نگران نباشید. همچنین ما  ساخت فیلم کوتاه و مستند پروژه ای ، تصویربرداری همایش ها، سمینارها، ورک شاپ ها، نمایشگاه ها و جلسات رسمی را در دستور کارمان قرارداده ایم تا خیال شما راحت باشد.

تصویربرداری و ساخت تیزر تبلیغاتی، ساخت انواع تولیدات رسانه ای، ساخت تیزر تبلیغاتی، تولید محتوای ویدئوی، ساخت تیزر تبلیغاتی(فیلمبرداری ، تدوین ، صداگذاری)،برای مشاغل کلینیک های زیبایی،سالن های آرایشی،فروشگاه ها و معرفی لوکیشن و خدمات  به صورت ویژه انجام خواهد شد.

 همراه با تیم کامل صفر تا صد شامل: نویسنده ،کارگردان،تصویربردار،عکاس،صدابردار،تدوینگر،طراح لباس،مدل خانم و آقا،طراح صحنه

 با افتخار‌ ما در استدیو هنر برتر ، آمادگی همکاری با شما عزیزان در دیگر زمینه های تبلیغاتی را نیز داریم،عکاسی صنعتی ، تیزر ، تولید محتوا، عکاسی از محصولات به صورت دکوراتیو ، زمینه سفید یا لایف استایل ،فیلمبرداری از محصول ، ساخت تیزر تبلیغاتی ، ساخت تیزر ورکشاپ ، همایش ها ،تولید محتوا پکیج های ماهانه تولید محتوا به صورت تخصصی و مقرون به‌صرفه برای تمامی پلتفرم ها،سایت طراحی سایت و‌ سئو ، وورد پرس طراحی کاتالوگ ، لوگو ، بروشور وکاتالوگ دیجیتال

تولید محتوی به صورت ماهیانه

سناریو نویسی خلاقانه

تیزر شگفتانه هنر برتر

تیزر رئال با فیلمبرداری از محیط

در جهان کنونی تولید تیزرهای تبلیغاتی یکی از روش های حائز اهمیت در بیزنیس مارکتینگ و بازاریابی به حساب می آید. شرکت ها و کارخانجات جهت معرفی و بالابردن نرخ مراجعه، فروش محصولات و یا خدمات خود اقدام به ساخت انواع مختلف تبلیغات مانند ساخت ویدئوهای مختلف تبلیغاتی و . .. می کنند. که این ویدئوها درپرده سینما ها، تلویزیونهای مختلف ، شبکه های مختلف اینترنتی، حتی تلویزیون های داخل مترو و ورزشگاه ها و موارد دیگر، استفاده می شود. در صورتی که تمامی پارامترهای مورد نظر به شکل صحیح در تولید تیزر ها لحاظ شوند، این دسته کارها می توانند در بازاریابی و فروش به صورت بسیار مفید عمل کنند. به همین علت در این مطلب سایت هنر برتر می خواهیم به موارد و عوامل تاثیرگذار در ساخت تیزر تبلیغاتی بپردازیم. 

در ابتدا باید بگوئیم اصلا تیزر چیست؟ 
تیزر های تبلیغاتی در واقع یک نوعی از ویدئوهای تبلیغاتی هستند. البته در معنی لغوی آن به معنی چیزی است که انسان را اذیت می کند یا بهتر است بگوئیم فکر انسان را درگیر می کند ، در کمپین های تبلیغاتی وقتی می خواهند مشتری خود را دائما به یاد محصول یا برند خود نگه دارند از این تکنیک استفاده میکنند تا به این راحتی ها از ذهن خارج نشوند. این روش معمولا رمز آلود و برای ایجاد سر و صدا و جلب توجه صورت می گیرد. در بعضی مواقع حس تعجب، شادی، ترس و یا کنجکاوی ایجاد میشود. البته وقتی از حد خود و ظرفیت خود هم بگذرد ممکن است نتیجه عکس بدهد(ماننده تیزر عالیی که بازیگر می گفت کدوم را بدم؟ و پس از مدتی به اصطلاح روی اعصاب مخاطب رفته بود و نتیجه عکس می داد و به نوعی تنفر از برند ایجاد شد) 

اما چطور و چگونه یک تیزر تبلیغاتی خوب تولید کنیم؟ 
حال که فهمیدیم تیزر های تبلیغاتی چه هستند ، می بایست پارامتر های موثر در ساخت تیز تبلیغاتی خوب وبا کیفیت و موثر را بیان کنیم. که در اینجا به چند مورد از آن که باعث موفقیت یک تیزر می شود می پردازیم: 

بهتر است به نوعی رمز آلود یا دست نیافتی باشد
مردم دوست دارند سر از کار چیزی در بیاورند آنها دوست دارند چیستان حل کنند ، پس شما باید این موضوع را در نظر بگیرید، سعی کنید ویدئویی که می سازید حسن کنجکاوی مخاطب را تحریک کند، مردم را وادار به حل این معما و فکر کردن به آن بکنید. در حقیقت می بایست این باور را که حل این معما با ارزش و سود آور است را در ذهن بیننده برانگیزید.
به عنوان مثال می توانید مسابقه ایجاد کنید. سوالی طرح کنید و از آنها بخواهید جواب دهند .

اما پرده از راز خود بر ندارید
حالا که حس کنجکاوی مخاطب را جلب نموده اید خیلی آرام و قطره ای معما را برای او حل کنید سعی کنید این کار مرحله ای باشد تا فکر او مدام درگیر و درگیر تر شود این کار باعث می شود تا هیجان و علاقه به موضوع بیشتر شود همچنین سعی کنید به نوعی او را غافلگیر کنید و برایش غیر قابل پیش بینی باشید. 

زمان ارائه را در نظر بگیرید
نمی دانم این جمله از استیو جابز هست یا در فیلم زندگی نامه او او جمله ای تاثیر گذار دارد و آن اینکه ارائه هر چیز به اندازه همان چیز اهمیت دارد، این ارائه ممکنه مسمول زمان یا مکان یا عوامل دیگری باشد در هر صورت منظور این است که بعد از ساخت تیزر برای چخش یا اکران آن عجله نکنید، بهترین زمان را برای پخش انتخاب کنید و نوع ارائه خود را در نظر بگیرید مخصوصا در اولین دیدار، مثلا مدیر مسئول هنر برتر آقای محمد نصوحی همیشه تاکید دارند که بعد از ساخت یک فیلم یا تیزر وقتی مشتری می خواهد برای بار اول یک تیزر ساخته شده را ببنید حتما در ال سی دی یا پرده با کیفیت و صدا مناسب باشد، نه روی موبایل و موارد مشابه که احتمالا گزینه خوبی برای نمایش اولیه نیستند. 

جذابیت تیزر خود را بالا ببرید.
سعی کنید با عوامل مختلف برای تیزر جذابیت ایجاد کنید این جذابیت ممکن است یک کودک زیبا یا یک جمله تحریک کننده مثل این که خبری در راه است و یا هزار مورد دیگر باشد، در هر صورت کاری کنید که حداقل یک المان جذب در تیزر باشد، این بستگی به کارگردان دارد ممکن است از بازیگر معروفی استفاده کند، یا موسیقی خاطره انگیزی، یا نکته طنزی همه اینها به خلاقیت کارگردان تیزر بستگی دارد. 

تیزر را به بیرون وصل کنید
شاید در بعضی از آگهی های دیده باشید که گوینده از مخاطب می خواهد فلان کد را از روی درب محصول برای یک شماره پیامک کنند این همان درگیر کردن یا وصل کردن تیزر به خارج از محیط خود است، مسابقه برگزار کردن و هشتک گذاری هم نوع دیگری از آن میباشد یا مثلا در قدیم از مخاطب خواسته می شد تا نظرات و پیشنهادهای خود را به شماره یا آدری سایتی که در تیزر قرائت شده بود در میان بگذارد.

همه اینها نقشه بود تا باعث شود برند در ذهن مخاطب باقی بماند.

تیزر خودت را بساز

در اینجا می توانید برخی از تیزرهای ساخته شده در کانون تبلیغات هنر برتر را مشاهده فرمائید.

۱۳ پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      بله دوست عزیز تیزر ترند و کلیپ ترند مخصوص اینستاگرام هم انجام می دهید با همکاری ایده پرداز واتاق فکر و البته همکاری سفراش دهنده این کار انجام میشه

      پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام دوست عزیز بله، ساخت تیزر نمایشگاه شامل فیلمبرداری و عکاسی از غرفه و در صورت لزوم مصاحبه با عوامل و تحویل تیزر در پایان روزهای نمایشگاه انجام میشه هزینه آن بسته به شرایط هر نمایشگاه به صورت تلفنی قابل استعلام است

      پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      ببنید ما سعی می کنیم در تمامی تیزرهایی که توسط تیم ما ساخته می شه سناریو و ایده پردازی و کارگردانی انجام بشه ولی به صورت تخصصی تر خوب با هزینه بالاتر می تونیم انجام بدهیم

      پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      تیزرهای مناسب اینستاگرام معمولا از پکیج اقتصادی تعرفه موجود در سایت استفاده می شه و البته اگر مسئله مالی ندارید امکان آوردن مدل یازیگر و هنر وحتی قصد اجرای کمپین تبلیغاتی اینفلوئنسری هم دارید امکان اجرا داریم

      پاسخ
  1. امین
    امین گفته:

    سلام تیزر تبلیغاتی به زبان عربی در ۶۰ ثانیه و با استفاده از مدل آقا و بدون مدل آقا مناسب تلگرام و اینستاگرام چقدر می باشد ممنون

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      تیزر آماده افتر افکت در سایتهای مختلفی در اینترنت هست ولی خیلی پیشنهاد نمیشه معمولا پروژه های ارزان و رایگان با استفاده از پروژه آماده تهیه میشه ما به صورت تخصصی کار می کنیم

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت تیزر تبلیغاتی