طراحی جعبه بسته بندی، لیبل
طراحی جعبه، طراحی بسته بندی و لییل یکی از مهم ترین پلهای ارتباطی با مشتری محسوب می شود چون این یکی از آخرین جلوه گاه های برند شما به صورت بصری خواهد بود.
یک بسته بندی درجه یک و باکیفیت و جذاب می تواند محصولات شما را نسبت به محصولات موجود در بازار که رقبا تزریق کرده اند متمایز کند و دربه صورت چشم گیری فروش شما را چند برابر کند جتی برای کسانی که اولین بار اسم برند شما به چشم و گوششان می خورد، طراحی جعبه و بستهبندی شما نخستین برادارکی است که افراد از اسم شما خواهند داشت، به همین دلیل بهترین کار این است که این موضوع را جدی بگیرید و به همان اندازه که به کیفیت محصولات خود اهمیت می دهید به بسته بندی آن و طراحی جعبه و چاپ آن نیز اهمیت بدهید.
با توجه به اینکه طراحی بستهبندی و جعبه ، یکی از رشتههای هنری طراحی و گرافیک محسوب میشود میبایست بسیار به آن اهمیت داد که طرح زیبا و جذاب و طرحی که گویای محصول خوب و با کیفیت باشد تولید کنیم لذا میبایست به شکلی طراحی شود تا بتواند مشتری را از هر لحاظ قانع کند که در این بستهبندی یک محصول با کیفیت قرار گرفته است.
جعبههای مختلف بستهبندیهای گوناگون در تمامی مغازهها فروشگاهها انبارها دیده میشوند اما تنها بستهبندی و جعبههایی جلب توجه میکند که از طراحی خاص و ویژه و زیبایی برخوردار است برای همین موضوع میبایست در طراحی و چاپ بستهبندی به نکات بسیار مهمی مثل جنس بسته بندی انتخاب صحیح شکل بستهبندی قالب آن و اجرای طرحهای گرافیکی مانند انتخاب رنگ فونت المانهای گرافیکی و سایر موارد دقت بسیار زیادی کرد.
پس از اینکه مطمئن شدیم طرح بستهبندی که طراحی شده است به شکل خلاقانه انجام شده است این نکته را در نظر داشته باشید که در حال حاضر مردم جهان به مسئله محیط زیست بسیار نگاه ویژهای دارند لذا میباید از جنسی برای محصولات مان بستهبندی کنیم که آن جنس قابل بازیافت باشد.
طراحی جعبه های مختلف
طراحی بسته بندی
طراحی کاتالوگ در اصفهان ، برای اینکه یک کاتالوگ با کیفیت داشته باشید باید پارامترهای مختلفی را مد نظر قرار دهید مواردی مثل طراحی خوب، مدیریت تولید محتوای کاتالوگ و چاپ کاتالوگ که با کیفیت بودن آن از مهمترین پارامترهای مد نظر می باشد، ما در کانون آگهی و تبلیغات هنر برتر با سابقه ۱۵ ساله و اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالهای سال است که در تولید کاتالوگ های تبلیغاتی ،تجاری بازاریابی و موارد دیگر فعالیت داشته ایم.
برای این که بتوانید با کاتالوگ خود بر مخاطب و مشتریان خود تاثیر گذاری مفید و به ویژه ای داشته باشید یکی از مهمترین مواردی که می بایست رعایت شود ، استفاده از عکس هایی است که در کاتالوگ درج می کنید، بهتر است این عکس ها را از طریق عکاسی و عکسبرداری از محصولات و یا لوکیشنهای خود تهیه کنید در صورتی که این کار برای شما قابل انجام نیز می توانید از سایت های فروش عکس ، تصاویر مورد نظر را خریداری و در کاتالوگ خود استفاده کنید البته بهتر است این کار با نظر کارشناسان هنر برتر انجام شود چرا که موارد بسیار دقیقی را می بایست رعایت کنید.
در بسیاری از مواقع کسانی که به ما مراجعه می کنند اطلاعات و عکس های خود را در فایل ذخیره کردند اما موضوع بسیار مهم این است که آیا اطلاعاتی که در کاتالوگ قرار است درج شود آیا در حوصله مشتری می گنجد و یا اینکه تنها برای سفارش دهنده جذاب خواهد بود این مسئله ، مسئله بسیار مهم و حائز اهمیتی می باشد حتماً مطالب کاتالوگ با نیاز مخاطب همراه و همگام باشد چه بسا متون بسیار زیادی که در کاتالوگ استفاده می شود و هیچ زمانی خوانده نشده و فقط پرکننده صفحه خواهد بود بهتر است کاتالوگ ها تعداد عکس زیادی داشته باشند و هر عکس مفهوم زیادی را به مخاطب القا کند چرا که چشم مخاطب همواره عکس ها را دنبال می کند . در درجه بعدی جداول ، جداول فنی و چارت های مرتبط با شغل شما می تواند برای مخاطب جذاب و چشم نواز باشد.
اگر بتوانیم در کاتالوگ به معرفی شرکت خود به صورتی که به جزء جزء روند کار و یا روند ارائه خدمات یا محصول اشاره کنید بسیار مورد پسند واقع خواهد شد این موضوع را فراموش نکنید که کسی که کاتالوگ شما را در دست دارد خواهناخواه میخواهد از کار شما سر در بیاورد و این چه بهتر است که شما سرنخ را به او بدهید تا بتواند شما را دنبال کند مثلاً عکس های پرسنل خود ، نمایشگاه های که شرکت کرده اید ، عکس های داخلی از شرکت یا لوکیشن خود و در کل اطلاعاتی که مخاطب بتواند بیشتر و بیشتر با شما آشنا شود در قسمت درباره ما بیاورید.
نکته دیگری که در طراحی کاتالوگ میبایست مورد نظر باشد استفاده صحیح از رنگ ها و پتانسیل های گرافیکی آن شرکت می باشد.
پس از تهیه کاتالوگ و طراحی فایل های مربوطه می بایست به موضوع چاپ اهمیت بدهید در هر صورت مسئله چاپ بخش عمدهای از یک کاتالوگ با کیفیت می باشد جنس کاغذ جنس روکش کاغذ نوع صحافی کاغذ و استفاده صحیح از خدمات پس از چاپ مانند صحافی، یووی موضعی ،طلاکوب، نقره کوب، رنگ پنجم و یا ششم و مواردی از این دست در تهیه کاتالوگ بسیار حائز اهمیت است.
طراحی کاتالوگ در اصفهان
برای سفارش با ما تماس بگیرید ۰۹۱۳۲۱۳۳۰۲۲
طــــراحــــی کاتالـــوگ در اصفهان
تخصص ماست
کانون آگهی و تبلیغات اوج هنر برتر
با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
به دنبال خلاقیت و تمایز هستیـــــم
- طراحی اولیه و تدوین محتوی کاتالوگ
- استفاده از تکنیک های مختلف چاپ، طراحی
- طراحی کاتالوک به زبان های انگلیسی ، عربی،کردی و ترکی
- دارای امکان عکاسی از محصولات
طراحی بروشور در اصفهان
برای سفارش با ما تماس بگیرید ۰۹۱۳۲۱۳۳۰۲۲
بروشور یا کاتالوگ مسئله این است
- طراحی بروشور سه لت
- طراحی بروشور و کاتالوگ های مواد غذایی
- طراحی بروشور های آموزشی
- طراحی بروشور های فرهنگی
مراحل طراحی و چاپ
تهیه اطلاعات اولیه و نیاز سنجی
برای طراحی و گرافیک در هنر برتر اطلاعاتی مانند متنها و عکسهای مرتبط برای طراحی کاتالوگ و معمولا توسط سفارش دهنده تهیه می شود. بعد از آن در اختیار هنر برتر قرار می گیرد.
این اطلاعات ستون اصلی کار می باشد. با کمک کارشناسان هنر برتر به شکل اتود اولیه بر روی کاغذ جانمایی می شوند. در این مرحله متون هر صفحه و عکسهای آن مشخص می شود. همچنین تعداد صفحات کاتالوگ تا حدود زیادی پیش خواهد شد.
اصلاح اطلاعات
با توجه به اینکه در بسیاری از موارد مشتری یا سفارش دهنده از تجربه کافی برای تهیه اطلاعات برخوردار نمی باشد. لذا کارشناسان هنر برتر اطلاعات اولیه ارسالی را اصلاح خواهند کرد. که شامل ویرایش متون ، ترجمه و جستجوی مجدد عکسها و در صورت نیاز عکاسی مجدد می باشد. تجربه نشان داده کاتالوگهایی که از عکسهای با کیفیت و حرفه ای برخوردار هستند. از اثربخشی چند برابری بهره می برند. همان طور که قبلا اشاره شد کاتالوگها عکس محور هستند. و عکسها نقش مهمی در زیبایی و اثرگذاری آنها ایفا می کنند.
طراحی و صفحه بندی
بعد از تکمیل اطلاعات، گرافیست های هنر برتر شروع به طراحی بخشهای مختلف کاتالوگ می کنند. مهمترین و اساسی ترین قسمت کاتالوگ صفحات جلد و پشت جلد آن می باشند. و بعد از آن تمپلت صفحات داخلی که می بایست همه و همه هماهنگ و همراستا باشند. پس از طراحی کامل، طرح ها به تائید سفارش دهنده می رسد. و برای چاپ آماده می گردند.
چاپ و نظارت بر چاپ
شروع مراحل چاپ و مراحل تکمیلی چاپ دارای حساسیت های خاص خود می باشد. کارشناس نظارت بر چاپ به تمامی این موارد دقت می کند. تا هماهنگی لازم برای تمامی موارد چاپی انجام شود. همچنین کارشناس ناظر بر چاپ به نوعی پل ارتباطی بین طراح و چاپخانه می باشد. پس از چاپ مراحل تکمیلی مانند سلفون روکش های مختلف و صحافی انجام می شود. و پس از پایان این مراحل کاتالوگ های بسته بندی شده و به سفارش دهنده تحویل می شود.