عکاسی از غذا و انواع خوارکی ها

عکاسی از غذا

عکسبرداری از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، عکاسی از غذاهای ایتالیایی، عکاسی از رستوران ها و کترینگ ها، عکاسی از انواع دسر و پیش غذا

جهت هماهنگی و ثبت سفارش از طریق شماره های درج شده در قسمت تماس با ما اقدام فرمایید.

عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

اگر به دنبال یک استدویی عکاسی حرفه ای در اصفهان می گردید حتما با ما تماس بگیرید

عکاسی تبلیغاتی پیشینه ای برابر با صنعت عکس دارد با توجه به پیشرفت روز افزون شبکه های اجتماعی و به طور کلی دیجیتال مارکتینگ صنعت عکاسی هم به همراه آنها روز به روز پیشرفت بیشتری داشته است. به طوری که در تمامی راه های تبلیغاتی می‌توان ردپایی از عکس برداری و عکس پیدا کرد با توجه به انواع مختلف عکس ها HDR ، پاناروما ، واید  و غیره متناسب با نیاز آن پروژه عکس برداری انجام می شود. در سایت های فروش محصول یکی از ارکان مهم این حرفه است همینطور مواقعی که بخواهیم کاتالوگ تبلیغاتی یا بروشور برای  یک کسب کار چاپ کنیم عکس یکی از ارکان مهم این کار است.

بسیاری گمان می کنند عکاسی دیجیتال یا عکاسی تبلیغاتی یکی از آسان ترین کارهای تبلیغاتی است، یک دکمه را فشار می دهید و فایل عکس بر روی مموری ذخیره می شود. اگر چنین تفکری دارید سخت در اشتباه هستید عکسبرداری یکی از تکنیکی ترین و پیچیده ترین هنر های معاصر است ، وقتی یک عکاس تبلیغاتی می خواهد عکس یک سوژه را به تصویر بکشد می بایست به نکات بسیار دقیق و ریزی دقت کند نکاتی مثل رنگ بندی ترکیب بندی و نور که شاید هماهنگی این عناصر و هدف مند کردن آنها بسیار کار طاقت فرسایی باشدیک فریم عکس به اندازه یک کتاب اثر انتقال مطالب دارد.

ما در هنر برتر با امکانات مدرن و همواره به روز و مجرب ترین افراد، عکاسی تبلیغاتی و صنعتی و ساخت فیلم تبلیغاتی در اصفهان ارائه میدهیم خوشحالیم که تاکنون پروژه های زیادی را انجام دهیم خدمتی هر چند کوچک به شهر اصفهان داشته باشیم.(عکاسی برای دیجی کالا به صورت پشت سفید انجام می شود)

استعلام قیمت عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

قیمت عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

تولید محتوا(عکس و فیلم) بصورت ماهیانه

عکاسی صنعتی، کارخانجات فولادسازی ، ریخته گری، ذوب آهن و فولادی

خدمات عکاسی تبلیغاتی و صنعتی هنربرتر:

  • عکاسی از محصولات مختلف جهت سایت و فروش کالای شما
  • عکاسی با زمینه تک رنگ سفید، مشکی و سایــــــــر رنگ ها
  • عکاسی روزانه خارج از استدیو محل کارخانه یا صنعت
  • عکاسی ۳۶۰ درجه یا تور ۳۶۰ درجه به صورت آپشنال
  • عکاسی جهت رستوران ها، کافی شاپ ها وهتل ها
  • عکاسی از پوشاک، لباس و محصولات مشابه
  • عکسبرداری ترکیب بندی و ایده پردازی
  • عکاسی از اجسام براق و شفاف
  • عکاسی تخصصی از سنگ
  • عکاسی با تکنیکHRD

برای رزرو استدیو عکاسی و سفارش عکسبرداری با شماره ۰۹۱۳۲۱۳۳۰۲۲  تماس بگیرید.

از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمائید.

honarebartar

ویژگی های یک عکس خوب چیست ؟

عکسی که بتواند تاثیر مثبت و مفیدی بر روی افراد مورد نظر برند بگذارد می‌بایست  مختصات و مشخصات فنی مناسبی مانند نور دهی عالی یا نوردهی دقیق و ترکیب بندی درست و صحیح و انتخاب محدوده رنگ یا تنالیته دلپذیری را داشته باشد.
عدم استفاده از پس زمینه های شلوغ و یا گمراه کننده که باعث میشود بیننده شاید در نگاه اول تشخیص ندهد که محصول دقیقاً در کجای  کادر واقع شده می تواند به بهتر شدن عکس کمک کند،  عکاسی از زوایای مختلف از محصول  نیز می تواند به بهتر نشان داده شدن محصول کمک کند همچنین نورپردازی صحیح برای محصولات و اینکه استفاده از نورپردازی به شکلی انجام شود که بهتر محصول را نشان دهد و به طور کلی آن محصول زیبایی خود و مشخصات خاصخود  را حفظ کند . از دیگر موارد مهم رعایت تراز سفیدی یا وایت بالانس در عکاسی رتبلیغاتی و صنعتی می باشد و اینکه فوکوس دقیق و صحیح  بر روی محصول انجام شده باشد به طوری که تمام محصول و تمام نقاط آن به صورت کامل فوکوس صحیح انجام شده باشد و همچنین استفاده از نورهای موضعی و نورهای مصنوعی که می تواند  زیبایی کار را دوچندان کنند و  استفاده از لنز مناسب به طوری که محصول دفرمه یا شکل خود را از دست ندهد از مهم ترین آیتم های عکاسی تبلیغاتی می باشد.

عکس تبلیغاتی

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که آیا شغل من هم نیاز به عکاسی تبلیغاتی دارد یا نه؟ بهتر است پاسخ این سوال را اینطور جواب دهیم که آیا شما هم برای کسب و کار خود آینده ای تصور می کنید یا نه ؟ اگرمی خواهید ماندگار باشید می بایست تبلیغات کنید ، بازرایابی انجام دهید و اهداف آینده را مشخص کنید که مطمئنا یکی از اهداف آینده بالا بردن سطح فروش و درآمد شماست این موضوع را در نظر داشته باشید که به طور کلی مشاغل آینده دو دسته بیشتر نیستند مشاغلی که به جمع دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات مجازی پیوستند و مشاغلی که وجود ندارند! این مفهوم آن است که تنها مشاغلی می توانند ماندگار باشند که به عنصر تبلیغات اهمیت بدهند اگر شغل شما طلا و جواهر، لوازم خانگی ،فروش عطر و ادکلن و محصولات آرایشی بهداشتی و یا حتی پوشاک، معماری، صنایع دستی ،دکوراسیون داخلی، ماشین آلات و همه صنایع مختلف است مطمئن باشید که به عکاسی تبلیغاتی نیازمندید. حضور پررنگ شما در تبلیغات و فضای مجازی بدون عکاسی تبلیغاتی غیر ممکن است ما این کار را به صورت تخصصی انجام میدهیم محصولات شما را خوب برانداز می کنیم تا بدانیم بهترین زاویه برای نشان دادن ویژگی های آن محصول چیست همچنین استفاده از نورهای مختلف و بک گراند های مختلف باعث می شود تا محصول بهتر و بهتر نمایان شود.

این مسئله را همیشه مد نظر قرار دهید که مصرف کنندگان شما همیشه با چشمان خود محصولات شما را میبیند و چیزی که چشم او را جذب کند در ذهن خود آنالیز و تحلیل می‌کنند و برای خرید آن اقدام می نمایند امروزه خریداران کالاهای ما ، در معرض عکس های مختلف تبلیغاتی رقبای شما هستند. این مسئله باعث می‌شود تا همه تلاش کنند تصویر بهتری از محصولات خود به نمایش بگذارند یکی از اهداف بازاریابی بالا بردن فروش می باشد که یک عکس خوب تبلیغاتی برای ایجاد کردن یک حس خوب در مشتری میتواند بسیار کارا باشد و اهداف بازاریابی را دنبال کند.
و عکاسی تبلیغاتی مل ویژگی هایی میباشد که میتوان به تاثیر بصری و عموم و افرادی که وارد فضای تبلیغاتی اشتباه شده‌اند اشاره نماییم خلاقانه باشد عکس تبلیغاتی وقتی خلاقانه انجام شود باعث میشود تا وجه تمایز شما را نسبت به بقیه عکس ها در فضای مجازی و به طور کلی ایجاد نمایند.

اما اگر بخواهیم از مزایای عکاسی تبلیغاتی بگوییم می‌توانیم به این مورد اشاره کنیم که یک عکس تبلیغاتی به هیچ زبان رایج در دنیا نیاز ندارد و یک عکس تبلیغاتی را همه می فهمند ، ایرانی های ، چینیها آمریکایی و یا مربوط به هر کشوری باشند با دیدن آن عکس منظور و مفهوم مورد نظر شما را متوجه می شوند.

عکاسی صنعتی در اصفهان

نمونه کارهای کانون آگهی و تبلیغات هنر برتر را در اینجا مشاهده کنید.

عکاسی صنعتی در اصفهان

عکاسی از محصولات صنعتی

محصولات استیل و براق

با زمینه سفید

عکاسی از انواع محصولات خوراکی

شیرینی، شکلات، قهوه

عکاسی شیرینی

عکاسی از شیرینی و خوارکی ها

عکاسی سبک اسپلش

بیسکویت
بیسکویت

عکاسی از محیط های آزمایشگاهی

شرکت های داروسازی

عکاسی از مطب پزشکان

دندان پزشکی

محیط های درمانی

عکاسی از پوشاک و لباس

به همراه مدل یا هنر ور

عکاسی از شرکت و پرسنل

عکاسی از غذا

عکاسی از رستوران و فست فود

ویژه رستوران ها، فست فود ها

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در اصفهان

عکاسی از ماشین آلات صنعتی

لودر، لیفتراک، جرثقیل

عکاسی از باشگاه ورزشی

عکاسی از کارخانه قیر و فرآوردهای  نفتی

عکاسی ار کارخانه

عکاسی از محیط های صنعتی و کارگاهی

عکاسی محصول در اصفهان

عکاسی از پوشاک و لباس

به همراه مدل یا هنر ور

عکاسی تخصصی سمینار، همایش و event
عکاسی همایش و سمینار

عکاسی تخصصی از صنایع دستی و محصولات براق

akasi tablighati

عکاسی تخصصی از آزمایشگاه و تجهیزات ابزار دقیق

عکسبرداری هوایی با استفاده از هلی شات با کیفیت بسیار بالا

عکاسی پاناروما از دانشگاه آزاد واحد دولت آباد

عکاسی ۱۸۰ درجه هوایی از کارخانه سیمان با استفاده از هلی شات مویک

عکاسی از کارخانه سیمان

عکاسی از لوله و اتصالات شرکت گیتی پسند

عکاسی تبلیغاتی از محصولات شرکت سپاهان لیفتر

عکاسی از محصولات برقی و الکتریکی

عکاسی از غذا و انواع دسرها

(ویژه رستوران ها)

عکاسی از غذا و انواع دسرها

عکاسی از کافی شاپ و رستوران

عکاسی تخصصی از سنگ

مرمر، گرانیت، تراوانتن و مرمریت

نکات مهم قبل از عکاسی تبلیغاتی:

آماده‌سازی محیط:

  • تمیزکاری: همه جا رو تمیز و مرتب کنید. گرد و غبار رو پاک کنید و وسایل اضافی رو جمع کنید.
  • نورپردازی: اگر نور طبیعی کافی نیست، از نور مصنوعی استفاده کنید. اما حواستون باشه که سایه‌های عجیب ایجاد نکنه.
  • پس‌زمینه: اگر می‌خواید محصولتون رو روی پس‌زمینه خاصی قرار بدید، از قبل آماده‌اش کنید.
  • آویزها و تابلوها: اگه تابلو، عکس یا هر آویز دیگری روی دیوار هست که ممکنه توی عکس مشخص بشه، مطمئن بشید که با برند و محصولاتتون هماهنگ باشه.
  • کابل‌ها و سیم‌ها: سعی کنید کابل‌ها و سیم‌های اضافی رو جمع کنید یا به شکلی مرتب کنید که توی عکس مشخص نباشه.

آماده‌سازی محصولات:

  • تمیزکاری: محصولات رو تمیز و برق بندازید.
  • چیدمان: محصولات رو به شکلی جذاب و منظم بچینید.
  • بسته‌بندی: اگه محصولتون بسته‌بندی خاصی داره، مطمئن بشید که سالم و تمیز باشه.
  • جزئیات: به جزئیات محصولتون توجه کنید. مثلاً اگه یک ساعت هست، مطمئن بشید عقربه‌هاش درست تنظیم شده باشه.

هماهنگی با عکاس:

  • ایده‌ها: ایده‌ها و تصوراتتون رو با عکاس در میان بذارید.
  • سبک: به عکاس بگید که چه سبکی رو ترجیح می‌دید.
  • محصولات: لیستی از محصولاتی که می‌خواید ازشون عکس گرفته بشه رو به عکاس بدید.
  • مکان‌ها: مکان‌هایی رو که می‌خواید ازشون عکس گرفته بشه رو مشخص کنید.

نکات دیگر:

  • الهام‌گیری: به عکس‌های تبلیغاتی مشابه نگاه کنید تا ایده بگیرید.
  • منابع نور طبیعی: از نور طبیعی روز استفاده کنید، چون نور طبیعی بهترین نتیجه رو می‌ده.
  • زمانبندی: یک برنامه زمانی دقیق برای عکاسی تنظیم کنید.
  • تیم پشتیبانی: اگر نیاز به کمک دارید، یک تیم پشتیبانی مثلا برای تمیز کاری یا کارهایی که خودتان وقت کافی برای انجام آن ندارید کمک بگیرید.

با رعایت این نکات، مطمئن باشید که عکس‌های تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای خواهید داشت.